اتحاديه اروپا با تخصيص بودجهاي دو ميليون دلاري، سعي در تبليغ جاذبههاي گردشگري کنيا در شبکه اينترنتيCNN آمريکا دارد.
به گزارش ميراث آريا (chtn)، اين فيلم تبليغاتي 45 ثانيهاي که تنوع مقصدهاي گردشگري کنيا را به تصوير ميکشند بخشي از يک برنامه بينالمللي توسعه گردشگري که در اروپا خاورميانه و افريقا به نمايش در ميآيد.
به گفته برگزارکنندگان تبليغات در مدت زماني شش ماهه در سايت CNN قابل نمايش بوده و پيش بيني مي شود بيش از سه ميليون نفر از آن بازديد کنند.
علاوه بر آن دولت کنيا با برگزاري يک برنامه 30 دقيقهاي مستند و تجاري در شبکههاي آفريقا و آمريکا سعي در افزايش تعداد گردشگران برون مرزي خود به داخل اين کشور دارد.
ميراث اريا