با توجه به رويكرد جديد توسعه فعاليتهاي برون مرزي در شركت ايساكو، دومین نمایندگی خدمات پس از فروش اين شركت در کشور سنگال به بهره برداري رسيد.
به گزارش ایساکو، مهندس محمدرضا بابائي ـ مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) ـ با اشاره به اهتمام این شرکت به گسترش کمی و کیفی شبکه خدمات پس از فروش برون مرزی ایران خودرو در راستاي سياستهاي مهندس نجمالدين ـ مديرعامل محترم گروه صنعتي ايران خودرو ـ اعلام کرد: به منظور پاسخگویی بهتر و فراهم آوردن خدمات مطلوب برای مشتریان محصولات ایران خودرو در کشور سنگال، شرکت سنیران اتو نماینده گروه صنعتی ایران خودرو در این کشور اقدام به احداث دومین نمایندگی خود در شهر داکار كرده است.
او افزود: توسعه تعمیرگاههای تخصصی محصولات گروه صنعتی که در سایر کشورها تولید می شوند در دستور کار شرکت ایساکوکیش قرار گرفته و بر اساس برنامه ریزی انجام شده هر یک از سایتهای خارجی تولید ایران خودرو را حداقل دو نمایندگی اختصاصی پشتیبانی خواهند كرد.
مدیرعامل ایساکو با اشاره به رقابت شديد شركتهاي خارجي در كشورهاي مقصد صادراتي گروه صنعتي ايران خودرو، يادآور شد: با وجود ركود جهاني و سخت شدن صادرات، كار ايساكو نيز به عنوان صادر كننده قطعات يدكي سخت تر شده است. با اين حال سياستهاي صادراتي به گونهاي تدوين شده كه هم اكنون سبد صادراتي شركت سودده است و از سال 86 تا 88، حدود 40 درصد صادرات قطعات یدکی افزایش داشته است .
او با بيان اين كه هدف مهم پيش روي ما جهاني شدن و خدمت رساني در شبكه جهاني است، خاطرنشان كرد: براي سال آينده نيز سعي داريم ضمن تامين كامل بازار داخل، رويكرد صادرات قطعات يدكي را نيز از الويتهاي اصلي برنامههاي خود قرار دهيم و همچنان كه بارها تاكيد كردهايم تمام تلاش خود در راستاي خدماتي يكسان در مرزهاي داخلي و خارجي را به انجام برسانيم.